Захваљујући иницијативи професора Даруши Едија, испред Школског клуба родитеља и наставника Зрењанинске гимназије и Тодоровић Тање (мастер дефектологије и психолошки саветник) испред Тодоровић центра, у нашој школи остварена је сарадња ове две институције, чији је циљ промовисање менталног здравља младих, рад на превенцији болести зависности, личне одговорности у професионалном развоју, критичког мишљења као и других тема које су важне ученицима.
С обзиром на то да је радионичарски рад корисна метода за учење, развој и стицање нових знања и вештина, као прва у низу, одржана је радионица на тему болести зависности. Током радионице дискутовало се о различитим ставовима које млади имају о болести зависности. Да ли је оправдана подела на лаке и тешке дроге; опасност од конзумирања дрога; како смањити проблем наркоманије; на који начин упознати младе са овим проблемом, само су нека од питања која су отворена током радионице.
Шта је иницијатива и зашто је она важна у избору будућег занимања, била је тема радионице одржане у одељењу 4/1. Ученици су се дотакли следећих питања: шта их мотивише; у којим занимањима проналазе себе; која их област интересовања највише покреће.
Одговори су се могли сместити у различитим правцима личне иницијативе: задовољство, односи са људима, ефикасно функционисање, слика о себи, личне амбиције.
Током реализованих радионица ученици су мотивисани да постављају питања, уместо да прихватају готове садржаје. Анализирањем и селектовањем информација, ученици повезују и примењују стечена знања у даљнем животу. Доносе одлуке на основу критички промишљених информација, а на темељу наметнутих предрасуда. Развојем критичког мишљења самоуверенији су и сигурнији у себе.
Национална асоцијација родитеља и наставника Србије кровна је организација Градских клубова родитеља и наставника који се налазе при школама и предшколским установама. У Клубу родитеља и наставника Зрењанинске гимназије активно раде удружени професори и родитељи на унапређењу квалитета, функционалности и праведности образовања у својим локалним заједницама.