Професорка српског језика и књижевности Зрењанинске гимназије Саша Домазетовић нашла се међу најбољим менторима наше земље освојивши трећу награду на конкурсу „Ментори менторима – примери добрих решења за праксу“ 2024. Завода за унапређивање васпитања и образовања (ЗУОВ). На конкурс је послала рад написан на основу двадесеттрогодишњег искуства у раду са ђацима и колегама. Званично је ментор наставницима приправницима била пет пута, а незванично свакодневно сарађује са колегама у оквиру свог стручног већа и изван њега.
Другу годину заредом ЗУОВ расписује конкурс за наставнике „Ментори менторима – примери добрих решења за праксу“ 2024. на који су пристигла 54 рада. Услове конкурса испунило је 50 радова. Комисија је прегледала пристигле материјале и након усаглашавања мишљења изабрани су радови за награду и базу Примери добрих решења за праксу, који ће бити доступни на сајту Завода.
“Овај конкурс је један од начина да се подстакне дељење знања и да се промовише култура сарадничког учења у приправничко-менторској пракси. Захваљујемо се свим учесницима конкурса, честитамо награђеним ауторима и ауторима чији су радови ушли у базу радова“, наведено је на сајту ЗУОВ-а.
Професорка Домазетовић објашњава да је Законом о основама система образовања и васпитања Република Србија основала Завод за унапређивање образовања и васпитања ради праћења, обезбеђивања и унапређивања квалитета и развоја система образовања и васпитања, за обављање развојних, саветодавних, истраживачких и других стручних послова у предшколском, основном и средњем образовању и васпитању.
“Конкурс “Ментори менторима“ нуди наставницима мноштво идеја које могу применити у сопственој пракси или у раду са млађим колегама којима је потребна помоћ и вођење. На сајту Завода наћи ћете базу радова међу којима су и награђени материјали. Колеге слободно могу да их преузму и користе. Два су ме мотива покренула да учествујем на овом врло важном конкурсу. Желела сам да покажем ђацима сопственим примером шта значи активан ђак и активан грађанин који доприноси својој заједници. Тако ћу њих мотивисати да учествују у пројектима, на такмичењима, на јавним часовима и трибинама. С друге стране, конкурси, такмичења, смотре показују наш ниво организације, концентрације, квалитета претходног рада. Други разлог пријављивања на конкурс је несебично дељење свог знања, вештина и искуства свим наставницима широм наше земље, не само у оквирима моје школе“, каже награђена професорка Домазетовић.
Честитамо колегиници што на најбољи начин представља рад наше школе.