Hoody је ученичка компанија која спаја иновацију, екологију и друштвену одговорност, стварајући јединствене, потпуно еколошке дуксеве са два лица. Наши производи нису само одећа – они су едукативни алат који подстиче свест о важним еколошким и друштвеним темама и подстиче промену кроз моду.
Наш тим чине Миљана Ивковић, Миња Пражић, Лазар Соларов, Хелена Ковачевић и Михајло Манигодић – млади предузетници са визијом одрживе и друштвено одговорне моде. Повезали смо креативност, иновације и свест о еколошким изазовима како бисмо створили производ који не само да изгледа добро, већ и носи важну поруку.
Hoody није само ученичка компанија, већ идеја која помера границе традиционалне моде. Сматрамо да одећа може бити више од тренда – може бити средство за подизање свести и покретање дијалога о проблемима попут климатских промена, права жена, изумирања животињских врста, загађења ваздуха и воде, утицаја модне индустрије на животну средину и других глобалних изазова.
Наш главни производ, Hoody дуксеви, иновативни су јер омогућавају купцима да промене изглед своје одеће у једном потезу. Сваки дукс има два различита дизајна – сваки са посебном темом која указује на еколошки или друштвени проблем. Осим што пружа функционалност, стилску разноврсност и решава проблем текстилног отпада, овај концепт подстиче људе да размисле о порукама које носе и шире их даље.
Сви наши производи израђени су од еколошки прихватљивих материјала, смањујући тако негативан утицај модне индустрије на животну средину. Мода је један од највећих загађивача данашњице, а ми желимо да покажемо да постоји одржива и јефтина алтернатива. Кроз нашу производњу, не само да смањујемо отпад већ и активно доприносимо циркуларној економији – планирамо акције сакупљања текстилног отпада и његовог поновног коришћења.
Осим еколошког аспекта, Hoody има и снажну едукативну компоненту. Наш циљ је да људе информишемо о утицају моде на животну средину и инспиришемо их да бирају одрживе опције. Наша компанија тежи да буде пример како иновативне, еколошки прихватљиве идеје могу имати реалну примену и тржишни успех.
Hoody је препознат као перспективна компанија на Такмичењу ученичких компанија, које организује Достигнућа младих у Србији. На Регионалном такмичењу у Новом Саду освојили смо друго место и тиме обезбедили пласман на Национални ниво! Овај успех нам је показао да је наша идеја не само еколошки и друштвено корисна већ и тржишно одржива.
Такмичење ученичких компанија није само прилика за освајање награда, већ и платформа на којој млади могу да тестирају своје предузетничке вештине, усаврше пословне стратегије и повежу се са стручњацима из области бизниса. Национално такмичење је следећи корак ка остварењу наше визије, а планирамо да додатно унапредимо производ, проширимо понуду и развијемо стратегије за скалирање нашег пословања.
Један од кључних елемената нашег пословања је едукација. Наш сајт, поред онлине продавнице, садржи посебан део са едукативним текстовима који се баве различитим аспектима моде, екологије и друштвене одговорности. Кроз ове текстове, желимо да оснажимо младе и подстакнемо их на критичко промишљање о модној индустрији и њеном утицају на свет.
Hoody није само бренд – то је покрет. У свету у којем брза мода ствара огромне количине отпада и негативно утиче на екосистем, ми желимо да покажемо да постоји бољи начин. Наша визија је будућност у којој мода не значи експлоатацију ресурса и људи, већ креативност и одговорност.
Hoody представља спој моде, аутентичности и еколошке свести – производ који носи причу и подстиче промену. Наш успех на такмичењу показује да је наша идеја препозната и подржана, а ми ћемо наставити да је развијамо са истим ентузијазмом и посвећеношћу.
Такође, волели бисмо да се захвалимо и Владимиру Тоту, Digiwear-у, Унији послодаваца Зрењанина и Зрењанинској гимназији на неизмерној помоћи у остваривању ове идеје, као и нашем ментору Едију Дарушију!
Михајло Манигодић 3-10






